|
HåkanViskafors
|
 |
« Svara #45 skrivet: maj 13, 2008, 11:20:31 » |
|
Bästkusten när det är som allra bäst! 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
rola
|
 |
« Svara #46 skrivet: maj 13, 2008, 12:12:01 » |
|
DRinger fiskepolaren Rola och frågar vad han gör denna fina kväll. Får till svar att han är och fiskar en annan art…. (nu ?). han kommer med någon vag förklaring om att han blev medbjuden på fiske och såg egentligen ingen anledning till att tacka nej  De hade dock fått en sådär 20 var..så… Argh.. Det krävs bra många regnbågar för att väga up en 2.5+are på kusten. helt klart fel beslut från min sida! Grattis till fångsten! Verkar som det är dags för mig att börja oroa mig för tronskifte? 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Nocke
|
 |
« Svara #47 skrivet: maj 13, 2008, 12:39:21 » |
|
Härligt, vilket stim!  Gjorde bilderna lite ljusare för de var så mörka på min skärm. /Nocke
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Pavan
|
 |
« Svara #48 skrivet: maj 13, 2008, 12:42:09 » |
|
Vikka härliga fetingar lumi!  Ett stort grattis! Mvh Patrik
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
Stanley
Medlem
|
 |
« Svara #50 skrivet: maj 13, 2008, 19:52:15 » |
|
Fantastiska fiskar, men måste nog hålla den första som den snyggare av de två. Stort grattis till fångstmannen!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
ansgar
Medlem
|
 |
« Svara #51 skrivet: maj 13, 2008, 20:57:43 » |
|
Grattis till 2 st kanonfiskar lumi, som sagt den första va lite "snyggare"
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
plind
|
 |
« Svara #52 skrivet: maj 13, 2008, 21:10:35 » |
|
Grabben är ostoppbar nu  Men nu får "fotoakuten" göra en liten utryckning 
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Lumi
|
 |
« Svara #53 skrivet: maj 14, 2008, 08:10:49 » |
|
Grattis till 2 st kanonfiskar lumi, som sagt den första va lite "snyggare"
Klart den första är snyggare - det är ju en tjej 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Fisken Simmar 
|
|
|
|
Lumi
|
 |
« Svara #54 skrivet: maj 14, 2008, 10:37:19 » |
|
Lägger in en till bild på killen när han är mer nyfångad. Lekte lite amatörmässigt med "brightness" för att göra bilden ljusare... Plind kanske kan rädda bilden.. 
|
|
|
|
Loggat
|
Fisken Simmar 
|
|
|
|
|
|
plind
|
 |
« Svara #56 skrivet: maj 14, 2008, 11:16:41 » |
|
Lägger in en till bild på killen när han är mer nyfångad. Lekte lite amatörmässigt med "brightness" för att göra bilden ljusare... Plind kanske kan rädda bilden..  Vi gör ett försök 
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
|
HåkanViskafors
|
 |
« Svara #58 skrivet: maj 15, 2008, 14:55:12 » |
|
Jag har förstått att det är viss förväxling mellan denna "tävlingen" och andra aktiviteter på forumet. Jag vill bara förtydliga att detta är min alldeles egna "tävling" och har egentligen inga som helst kopplingar till Edge eller något annat. Jag gör det enbart för det höga nöjets skull 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
markjal
Medlem
|
 |
« Svara #59 skrivet: maj 27, 2008, 13:55:06 » |
|
Ny på forumet, även om jag läst rätt så mycket och lärt mig desto mer. Den här skönheten fångade jag 18 Maj i år ute på Lilla Varholmen, 2.8 kg och 64 cm. Lägger också med en bild på vad hon ätit till förrätt och huvudrätt innan hon tog min lilla bruna Wolly Bugger som efterrätt.
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|