|
Emin Lager aka Troutslave
|
 |
« Svara #15 skrivet: maj 09, 2008, 15:32:43 » |
|
En Marmorata vill vi se på bild, sketfiske på dig  Tackar...jag hoppas på det med...  Kaningen moderator flytta denna tråd till avdelningen Fiskedagbok.....jag la den visst på fiskesnack istället... 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Wolfis
|
 |
« Svara #16 skrivet: maj 09, 2008, 15:39:46 » |
|
Tackar...jag hoppas på det med...  Kaningen moderator flytta denna tråd till avdelningen Fiskedagbok.....jag la den visst på fiskesnack istället...  Fixat.. 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
 |
« Svara #17 skrivet: maj 09, 2008, 15:50:53 » |
|
Fixat..  Tackar...  Fix just reda på att vulgator och Danicor e på g därnere.....nu blir det sådana här på listan för kvällen bindning... 
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
 |
« Svara #18 skrivet: maj 09, 2008, 16:47:19 » |
|
Vad skall man ta sig till!!!!!! Nu kliar det så i fingrarna så det e sjukt....frugan ber mig ta en öl och lugna ner mig...  Satt och surfade på Tolimins forum och spanade in lite marmorator...  Kolla in denna , den var inte glupsk eller? Och kolla in bjässen dom tog förra månaden.... 
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
 |
« Svara #19 skrivet: maj 09, 2008, 16:51:07 » |
|
Denna var ju med liten, bara 11.7 kg.....jag får nog packa med ett klass 8... 
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Misotalo
|
 |
« Svara #20 skrivet: maj 09, 2008, 17:14:25 » |
|
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
harvest
|
 |
« Svara #21 skrivet: maj 09, 2008, 18:19:57 » |
|
Denna var ju med liten, bara 11.7 kg.....jag får nog packa med ett klass 8...  Är det C&R som gäller?
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
 |
« Svara #22 skrivet: maj 09, 2008, 20:25:04 » |
|
Är det C&R som gäller?
Japp...skulle aldrig kunna bonka en så mäktig fisk i skallen.
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
Aspen.
|
 |
« Svara #23 skrivet: maj 09, 2008, 20:29:45 » |
|
Japp...skulle aldrig kunna bonka en så mäktig fisk i skallen.
Nä, men klia dom lite bakom örat innan du släpper dom  Hoppas du får en gemytlig resa... 
|
|
|
|
|
Loggat
|
Erfarenhet är summan av dina misstag....! 
|
|
|
|
|
 |
« Svara #24 skrivet: maj 09, 2008, 20:46:46 » |
|
Nä, men klia dom lite bakom örat innan du släpper dom  Hoppas du får en gemytlig resa...  Det skall jag göra...  ,,,får jag dom inte så skall jag vinka åt dom....sjukt att man kan sightfiska på sådana fiskar...tror du knäna kommer darra eller...  Jäkla internet....man blir ju sjuk av att titta på bilderna på nätet... 
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
sempai
|
 |
« Svara #25 skrivet: maj 09, 2008, 20:51:26 » |
|
Ser grymt ut, inga bakluckebilder bara  Du får fixa Opera eller nåt sånt ? fråga kristoffer på bazz eller sök på opera på google, nån internetläsare för mobil mm...
|
|
|
|
|
Loggat
|
37 år ung Tokhålmare, torsk på lax å öring.
|
|
|
|
|
 |
« Svara #26 skrivet: maj 09, 2008, 21:16:45 » |
|
Ser grymt ut, inga bakluckebilder bara  Du får fixa Opera eller nåt sånt ? fråga kristoffer på bazz eller sök på opera på google, nån internetläsare för mobil mm... Nää då det skall bli skjysta bilder! Jag skall im Kristoffer och kolla läget...tack för hjälpen!
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
harvest
|
 |
« Svara #27 skrivet: maj 09, 2008, 21:48:54 » |
|
kan du svara i telefon när man ringer då!! det är ju viktiga grejer på gång här!! 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
|
 |
« Svara #28 skrivet: maj 10, 2008, 00:27:22 » |
|
Vad tror ni om dessa....  Hittade ett gäng gäddflugor...15 cm långa....det måste ju marmoratan älska...  Hoppas inte frugan ser att jag satt fast kroken i hennes bord.... 
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
PA
|
 |
« Svara #29 skrivet: maj 10, 2008, 00:29:15 » |
|
Funkar även i svenska vatten Emin så varför inte på Marmorata. Har du inga större din klenis? 
|
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|